Heroorweeg die waarde van advies

Namate die industrie aanpas by die veranderinge wat die Retail Distribution Review bring, is dit belangrik dat kliënte van finansiële dienste hul regte en die implikasies daarvan om vir advies te betaal, verstaan.

+ deel via epos | + deel via Facebook | + deel via Twitter | + deel via Linked In

Die Retail Distribution Review (RDR) beveel veranderinge aan ten opsigte van die wyse waarop finansiële produkte verkoop word en hoe daar vir advies betaal word.

Die doel van die Retail Distribution Review (RDR) is om die uitkoms of resultaat vir kliënte te verbeter deur te verseker dat hulle die beste advies en oplossings vir hul individuele behoeftes ontvang. Dit sluit aspekte in soos groter deursigtigheid rakende fooie, ʼn akkurate aanduiding waarvoor die kliënt betaal en hoe daardie advies of produk hulle sal bevoordeel.

Van kliënte word ʼn groot kopskuif verwag, sodat hulle begrip kan hê vir die waarde van advies. Tans word die koste van advies ingebou in die kommissiestruktuur van ʼn produk en beskou die meeste mense die advies as “gratis”. Dit kan die egte waarde van advies en die rol van ʼn goeie finansiële adviseur ondermyn. In die VK, waar RDR reeds vir ʼn aantal jare toegepas word, het daar heelwat tyd verloop voordat kliënte gewoond geraak het aan die beginsel van betaalde advies, nieteenstaande die feit dat hulle dit nog altyd gedoen het.

Die rol van advies, soos verskaf deur ʼn finansiële adviseur, is om op te voed, rigting en ondersteuning te gee, en om op ʼn verantwoordelike, deursigtige en verstaanbare wyse te voldoen aan die kliënt se behoeftes ten opsigte van finansiële beplanning. Die uitdaging vir langtermyn-versekering is egter om die kliënt te oortuig van die belangrikheid daarvan om voorsiening te maak vir hul toekomstige behoeftes, veral as die voordeel eers later realiseer, of soms nie eens geag word nie, waar dit slegs die kliënt se erfgename is wat bevoordeel word.

Ongelukkig benader talle van ons aspekte soos lewensversekering en aftreebefondsing met teësin. Terwyl ons nog jonk is, voel ons onoorwinlik en is dit moeilik om met konsepte soos dood of ongeskiktheid te identifiseer, en voel dit asof aftrede te ver in die toekoms is om saak te maak. Ons is geneig om van nature optimisties te wees, totdat iets met ons of iemand naby aan ons gebeur – en dan is dit dikwels te laat. Dus, gegewe dat advies daaroor gaan om ons te help om iets te doen waaroor ons eintlik nie wil dink nie, is dit iets waarvoor ons bereid sal wees om te betaal? Ons glo dat die RDR die uitkomste vir beide die kliënt en die bedryf sal verbeter, maar slegs indien die kliënt die waarde van goeie advies ondervind.

Hoewel die RDRslegs oor die volgende drie jaar ingefaseer sal word, is ons by Liberty reeds besig om ons produkte en ondersteuning met die voorskrifte daarvan te versoen om ons adviseurs in staat te stel om die beste beskikbare advies en oplossings aan ons kliënte te bied, sodat die waarde van advies ten volle verstaan en besef sal word. Ons gebruik tegnologie en kommunikasie om ons kliënte te verstaan en te bedien en sal nog meer innoverende oplossings in werking stel om aan ons kliënte se behoeftes te voldoen.

As ʼn kliënt sal jy die reg hê tot:

  • Volledige inligting ten opsigte van die kostes van beide advies en produkte, asook om in te stem tot die fooie.
  • Redelike fooie wat in pas is met die diens wat ontvang is.
  • Verandering van adviseurs en om voortgaande fooie te staak indien jy nie deurlopende advies ontvang nie.
  • Advies oor die beste produk vir jou behoeftes en ʼn redelike verwagting van ʼn regverdige uitkoms.

 

Tyd vir iets nuuts!

Lees meer oor ons nuwe offer wat 'n groter verskeidenheid van beleggers toegang gee tot Liberty se ikoniese eiendomme.

Klik hieronder vir meer inligting.

 
Leefstyl   Beleggings Nuus   Polis Wenke   Gesondheids Dekking

Verstaan mites oor gesondheid
Liberty Eiendomsportefeulje Dinge om te oorweeg wanneer jy
30 word
Maak voorsiening vir krisisdekking

Die vermoë om feite van fiksie te onderskei met betrekking tot gesondheidsmites, kan 'n hemelsbreë verskil maak ten opsigte van behandeling. Ons kyk na drie algemene kankermites en gee jou die feite.

Liberty se nuwe eiendomsportefeulje bied kliënte die unieke geleentheid om teen ʼn korting te belê. Ons ontleed die besonderhede van die portefeulje en beantwoord sommige van die vrae wat dikwels gevra word.

Ongeag of jy dalk ʼn polis of beleggingsplan in jou 20’s uitgeneem het, is dit in jou 30’s wanneer jy werklik begin fokus op ʼn holistiese finansiële strategie. Palesa Tlholoe deel die vrae wat jy behoort te vra.

Sou jy kritiek siek word, kan dit moontlik jou toekomstige dekking beïnvloed, maar jou totale bestaande dekking bly van toepassing teen dieselfde premie. Hier is wat jy moet weet oor dekking ná ʼn siekte.

Lees meer... Lees meer... Lees meer... Lees meer...
Het U 'n vraag? Ons is hier vir jou!

Dankie vir die terugvoer wat ons tot dusver op hierdie nuusbriewe ontvang het. U kommentaar en voorstelle sal ons help om U van toepaslike inligting te voorsien om U geldsake te beplan en te bestuur. Gaan asseblief daarmee voort om ons te kontak en te laat weet wat U dink.

Die inligting vervat in hierdie kommunikasie, aanhangsels inkluis, moet nie as advies beskou word in terme van die FATD-wet nie, aangesien die skrywer nòg 'n aangestelde verteenwoordiger van Liberty, nòg 'n gelisensieerde diensteverskaffer is soos beskryf in die FATD. Raadpleeg asseblief u finansiële adviseur indien u advies van 'n finansiële aard en/of tussentydse dienste verlang.

Besoek die Liberty Webtuiste
Lees vorige Liberty Nuusbriewe
Kontak Ons

Verander my besonderhede

Besoek die Liberty Webtuiste
Kontak Ons
 
Heroorweeg die waarde van advies

Namate die industrie aanpas by die veranderinge wat die Retail Distribution Review bring, is dit belangrik dat kliënte van finansiële dienste hul regte en die implikasies daarvan om vir advies te betaal, verstaan.

 
+ deel via epos | + deel via Facebook | + deel via Twitter | + deel via Linked In

Die Retail Distribution Review (RDR) beveel veranderinge aan ten opsigte van die wyse waarop finansiële produkte verkoop word en hoe daar vir advies betaal word.

Die doel van die Retail Distribution Review (RDR) is om die uitkoms of resultaat vir kliënte te verbeter deur te verseker dat hulle die beste advies en oplossings vir hul individuele behoeftes ontvang. Dit sluit aspekte in soos groter deursigtigheid rakende fooie, ʼn akkurate aanduiding waarvoor die kliënt betaal en hoe daardie advies of produk hulle sal bevoordeel.

Van kliënte word ʼn groot kopskuif verwag, sodat hulle begrip kan hê vir die waarde van advies. Tans word die koste van advies ingebou in die kommissiestruktuur van ʼn produk en beskou die meeste mense die advies as “gratis”. Dit kan die egte waarde van advies en die rol van ʼn goeie finansiële adviseur ondermyn. In die VK, waar RDR reeds vir ʼn aantal jare toegepas word, het daar heelwat tyd verloop voordat kliënte gewoond geraak het aan die beginsel van betaalde advies, nieteenstaande die feit dat hulle dit nog altyd gedoen het.

Die rol van advies, soos verskaf deur ʼn finansiële adviseur, is om op te voed, rigting en ondersteuning te gee, en om op ʼn verantwoordelike, deursigtige en verstaanbare wyse te voldoen aan die kliënt se behoeftes ten opsigte van finansiële beplanning. Die uitdaging vir langtermyn-versekering is egter om die kliënt te oortuig van die belangrikheid daarvan om voorsiening te maak vir hul toekomstige behoeftes, veral as die voordeel eers later realiseer, of soms nie eens geag word nie, waar dit slegs die kliënt se erfgename is wat bevoordeel word.

Ongelukkig benader talle van ons aspekte soos lewensversekering en aftreebefondsing met teësin. Terwyl ons nog jonk is, voel ons onoorwinlik en is dit moeilik om met konsepte soos dood of ongeskiktheid te identifiseer, en voel dit asof aftrede te ver in die toekoms is om saak te maak. Ons is geneig om van nature optimisties te wees, totdat iets met ons of iemand naby aan ons gebeur – en dan is dit dikwels te laat. Dus, gegewe dat advies daaroor gaan om ons te help om iets te doen waaroor ons eintlik nie wil dink nie, is dit iets waarvoor ons bereid sal wees om te betaal? Ons glo dat die RDR die uitkomste vir beide die kliënt en die bedryf sal verbeter, maar slegs indien die kliënt die waarde van goeie advies ondervind.

Hoewel die RDRslegs oor die volgende drie jaar ingefaseer sal word, is ons by Liberty reeds besig om ons produkte en ondersteuning met die voorskrifte daarvan te versoen om ons adviseurs in staat te stel om die beste beskikbare advies en oplossings aan ons kliënte te bied, sodat die waarde van advies ten volle verstaan en besef sal word. Ons gebruik tegnologie en kommunikasie om ons kliënte te verstaan en te bedien en sal nog meer innoverende oplossings in werking stel om aan ons kliënte se behoeftes te voldoen.

As ʼn kliënt sal jy die reg hê tot:

  • Volledige inligting ten opsigte van die kostes van beide advies en produkte, asook om in te stem tot die fooie.
  • Redelike fooie wat in pas is met die diens wat ontvang is.
  • Verandering van adviseurs en om voortgaande fooie te staak indien jy nie deurlopende advies ontvang nie.
  • Advies oor die beste produk vir jou behoeftes en ʼn redelike verwagting van ʼn regverdige uitkoms.

 

Tyd vir iets nuuts!

Lees meer oor ons nuwe offer wat 'n groter verskeidenheid van beleggers toegang gee tot Liberty se ikoniese eiendomme.

Klik hieronder vir meer inligting.

 
Leefstyl   Beleggings Nuus   Polis Wenke   Gesondheids Dekking

Verstaan mites
oor gesondheid
Liberty Eiendomsportefeulje Dinge om te oorweeg wanneer jy 30 word Maak voorsiening vir krisisdekking

Die vermoë om feite van fiksie te onderskei met betrekking tot gesondheidsmites, kan 'n hemelsbreë verskil maak ten opsigte van behandeling. Ons kyk na drie algemene kankermites en gee jou die feite.

Liberty se nuwe eiendomsportefeulje bied kliënte die unieke geleentheid om teen ʼn korting te belê. Ons ontleed die besonderhede van die portefeulje en beantwoord sommige van die vrae wat dikwels gevra word.

Ongeag of jy dalk ʼn polis of beleggingsplan in jou 20’s uitgeneem het, is dit in jou 30’s wanneer jy werklik begin fokus op ʼn holistiese finansiële strategie. Palesa Tlholoe deel die vrae wat jy behoort te vra.

Sou jy kritiek siek word, kan dit moontlik jou toekomstige dekking beïnvloed, maar jou totale bestaande dekking bly van toepassing teen dieselfde premie. Hier is wat jy moet weet oor dekking ná ʼn siekte.

Lees meer... Lees meer... Lees meer... Lees meer...

Het U 'n vraag? Ons is hier vir jou!

Dankie vir die terugvoer wat ons tot dusver op hierdie nuusbriewe ontvang het. U kommentaar en voorstelle sal ons help om U van toepaslike inligting te voorsien om U geldsake te beplan en te bestuur. Gaan asseblief daarmee voort om ons te kontak en te laat weet wat U dink.

Die inligting vervat in hierdie kommunikasie, aanhangsels inkluis, moet nie as advies beskou word in terme van die FATD-wet nie, aangesien die skrywer nòg 'n aangestelde verteenwoordiger van Liberty, nòg 'n gelisensieerde diensteverskaffer is soos beskryf in die FATD. Raadpleeg asseblief u finansiële adviseur indien u advies van 'n finansiële aard en/of tussentydse dienste verlang. Besoek die Liberty Webtuiste
Lees vorige Liberty Nuusbriewe
Kontak Ons

Verander my besonderhede
Besoek die Liberty Webtuiste
Kontak Ons
Read this article in English
 
Heroorweeg die waarde van advies

Namate die industrie aanpas by die veranderinge wat die Retail Distribution Review bring, is dit belangrik dat kliënte van finansiële dienste hul regte en die implikasies daarvan om vir advies te betaal, verstaan.


+ deel via epos | + deel via Facebook
+ deel via Twitter | + deel via Linked In

Die Retail Distribution Review (RDR) beveel veranderinge aan ten opsigte van die wyse waarop finansiële produkte verkoop word en hoe daar vir advies betaal word.

Die doel van die Retail Distribution Review (RDR) is om die uitkoms of resultaat vir kliënte te verbeter deur te verseker dat hulle die beste advies en oplossings vir hul individuele behoeftes ontvang. Dit sluit aspekte in soos groter deursigtigheid rakende fooie, ʼn akkurate aanduiding waarvoor die kliënt betaal en hoe daardie advies of produk hulle sal bevoordeel.

Van kliënte word ʼn groot kopskuif verwag, sodat hulle begrip kan hê vir die waarde van advies. Tans word die koste van advies ingebou in die kommissiestruktuur van ʼn produk en beskou die meeste mense die advies as “gratis”. Dit kan die egte waarde van advies en die rol van ʼn goeie finansiële adviseur ondermyn. In die VK, waar RDR reeds vir ʼn aantal jare toegepas word, het daar heelwat tyd verloop voordat kliënte gewoond geraak het aan die beginsel van betaalde advies, nieteenstaande die feit dat hulle dit nog altyd gedoen het.

Die rol van advies, soos verskaf deur ʼn finansiële adviseur, is om op te voed, rigting en ondersteuning te gee, en om op ʼn verantwoordelike, deursigtige en verstaanbare wyse te voldoen aan die kliënt se behoeftes ten opsigte van finansiële beplanning. Die uitdaging vir langtermyn-versekering is egter om die kliënt te oortuig van die belangrikheid daarvan om voorsiening te maak vir hul toekomstige behoeftes, veral as die voordeel eers later realiseer, of soms nie eens geag word nie, waar dit slegs die kliënt se erfgename is wat bevoordeel word.

Ongelukkig benader talle van ons aspekte soos lewensversekering en aftreebefondsing met teësin. Terwyl ons nog jonk is, voel ons onoorwinlik en is dit moeilik om met konsepte soos dood of ongeskiktheid te identifiseer, en voel dit asof aftrede te ver in die toekoms is om saak te maak. Ons is geneig om van nature optimisties te wees, totdat iets met ons of iemand naby aan ons gebeur – en dan is dit dikwels te laat. Dus, gegewe dat advies daaroor gaan om ons te help om iets te doen waaroor ons eintlik nie wil dink nie, is dit iets waarvoor ons bereid sal wees om te betaal? Ons glo dat die RDR die uitkomste vir beide die kliënt en die bedryf sal verbeter, maar slegs indien die kliënt die waarde van goeie advies ondervind.

Hoewel die RDRslegs oor die volgende drie jaar ingefaseer sal word, is ons by Liberty reeds besig om ons produkte en ondersteuning met die voorskrifte daarvan te versoen om ons adviseurs in staat te stel om die beste beskikbare advies en oplossings aan ons kliënte te bied, sodat die waarde van advies ten volle verstaan en besef sal word. Ons gebruik tegnologie en kommunikasie om ons kliënte te verstaan en te bedien en sal nog meer innoverende oplossings in werking stel om aan ons kliënte se behoeftes te voldoen.

As ʼn kliënt sal jy die reg hê tot:

  • Volledige inligting ten opsigte van die kostes van beide advies en produkte, asook om in te stem tot die fooie.
  • Redelike fooie wat in pas is met die diens wat ontvang is.
  • Verandering van adviseurs en om voortgaande fooie te staak indien jy nie deurlopende advies ontvang nie.
  • Advies oor die beste produk vir jou behoeftes en ʼn redelike verwagting van ʼn regverdige uitkoms.

 

Tyd vir iets nuuts!

Lees meer oor ons nuwe offer wat 'n groter verskeidenheid van beleggers toegang gee tot Liberty se ikoniese eiendomme.

Klik hieronder vir meer inligting.

 
Leefstyl
Verstaan mites oor gesondheid

Die vermoë om feite van fiksie te onderskei met betrekking tot gesondheidsmites, kan 'n hemelsbreë verskil maak ten opsigte van behandeling. Ons kyk na drie algemene kankermites en gee jou die feite.

Lees meer...
 
Beleggings Nuus
Liberty Eiendomsportefeulje

Liberty se nuwe eiendomsportefeulje bied kliënte die unieke geleentheid om teen ʼn korting te belê. Ons ontleed die besonderhede van die portefeulje en beantwoord sommige van die vrae wat dikwels gevra word.

Lees meer...
 
Polis Wenke
Dinge om te oorweeg wanneer jy 30 word

Ongeag of jy dalk ʼn polis of beleggingsplan in jou 20’s uitgeneem het, is dit in jou 30’s wanneer jy werklik begin fokus op ʼn holistiese finansiële strategie. Palesa Tlholoe deel die vrae wat jy behoort te vra.

Lees meer...
 
Gesondheids Dekking

Maak voorsiening vir krisisdekking

Sou jy kritiek siek word, kan dit moontlik jou toekomstige dekking beïnvloed, maar jou totale bestaande dekking bly van toepassing teen dieselfde premie. Hier is wat jy moet weet oor dekking ná ʼn siekte.

Lees meer...

Het U 'n vraag? Ons is hier vir jou!

Dankie vir die terugvoer wat ons tot dusver op hierdie nuusbriewe ontvang het. U kommentaar en voorstelle sal ons help om U van toepaslike inligting te voorsien om U geldsake te beplan en te bestuur. Gaan asseblief daarmee voort om ons te kontak en te laat weet wat U dink.

 
 
Lees vorige Liberty Nuusbriewe
Kontak Ons
Besoek die Liberty Webtuiste
Verander my besonderhede
Die inligting vervat in hierdie kommunikasie, aanhangsels inkluis, moet nie as advies beskou word in terme van die FATD-wet nie, aangesien die skrywer nòg 'n aangestelde verteenwoordiger van Liberty, nòg 'n gelisensieerde diensteverskaffer is soos beskryf in die FATD. Raadpleeg asseblief u finansiële adviseur indien u advies van 'n finansiële aard en/of tussentydse dienste verlang.