Persoonlike handelsmerk – watter boodskap stuur jy aan die wêreld?

In ʼn tyd waarin die besonderhede van ons alledaagse lewens deur sosiale media versprei word, word jou persoonlike handelsmerk ʼn waardevolle kommoditeit. Lees en wen!

+ deel via epos | + deel via Facebook | + deel via Twitter | + deel via Linked In

Die wêreld word al hoe kleiner en meer ineengeskakel deur die teenwoordigheid van die sosiale media; die wêrelddorp beteken dat jy voortdurend onder die vergrootglas is. Dit is nie genoeg om doodeenvoudig vir mense te sê wie jy is en wat jou standpunte is nie, jy moet dit ook vir hulle wys.

Van die koffie wat jy drink tot die handsak wat jy dra, elke besluit stuur ʼn boodskap uit wat aan die wêreld iets oor jouself vertel. Dit is noodsaaklik dat jy daardie boodskap beheer, veral waar dit potensiële sakegeleenthede en selfs sosiale kontak betref. Dit is essensieel dat jy leer hoe om dit te gebruik om jou finansiële doelwitte te bereik.

Welvaartverkryging is meer ingewikkeld as om maar net maandeliks ʼn gedeelte van jou salaris te belê. Dit behels om te leer om jouself as ʼn handelsmerk te benut, asook die identifisering van ander potensiële nie-tradisionele besigheidsgeleenthede. Vanaf die eerste indruk wat jy met jou aanlynteenwoordigheid maak, kan jy in beheer wees van jou toekoms en nuwe maniere skep om jou verdienstepotensiaal te verhoog – óf dit deur alternatiewe inkomstebronne is, óf om daardie verhoging te kry.

Volgens Timothy Maurice Webster, persoonlike handelsmerkkenner en skrywer van die nuut gepubliseerde boek Personal Brand Intelligence (PBQ): “PBQ (of Personal Brand Quotient) sal selfs belangriker raak as IK (Intelligensie) of EI (Emosionele Intelligensie). Jou vermoë om jouself te definieer, jou standpunte passievol te verwoord, die kompleksiteite van sosiale geleenthede met belangstelling te ontgin en te kan evalueer hoe goed jy ontvang word, sal noodsaaklike vaardighede wees.”

Namate ons die lewens skep waarna ons hunker, sal jou vermoë om die boodskap wat jy die wêreld instuur te beheer, jou al meer in staat stel om jou persoonlike identiteit in geld om te sit. Jy sal in staat wees om die loopbaan wat jy graag wil hê joune te maak, saam met mense vir wie jy op emosionele vlak ʼn aanvoeling het, wat jou loopbaan ʼn hupstoot sal gee en, onvermydelik, jou inkomstepotensiaal sal verhoog.

WEN!

Twee gelukkige Liberty kliente kan elk ‘n uitgawe van Personal Brand Intelligence deur Timothy Maurice Webster wen. Epos eenvoudig jou kontak besonderhede na [email protected] teen 25 Augustus 2016. Wenners sal direk gekontak word. 

 

Wat gaan met jou Own your Life Rewards gebeur?

Indien jy ʼn lid is van die Own your Life Rewards-program, het jy waarskynlik reeds kennis gekry dat die program uitgefaseer word en dat dit binne ʼn jaar, op 31 Maart 2017, gestaak word.

Vir meer inligting in dié verband, kontak gerus u finansiële adviseur of besoek: www.ownyourliferewards.co.za.

 
Geld Mites   Finansiële Vaktaal   Gesondheid     Behou jou beleggings


5 mites oor vroue en geld Vaktaal verstaanbaar gemaak
Lees en wen!
Siekte dekking Waarom jy jou beleggings behoort te behou

Suid-Afrikaanse huishoudings het ʼn groot kans om ʼn vrou as broodwinner te hê en navorsing toon dat vroue beter vaar met geldbestuur as hul manlike eweknieë.

Wonder jy ooit wat “koopkragpariteit” of “belading op ʼn polis” beteken? Hier volg 18 beleggingsterme wat die moeite werd is om te ken. Lees en wen!

Gevreesde siekte dekking speel ʼn belangrike rol in ʼn holistiese finansiële plan, maar om dit te gebruik as ʼn plaasvervanger vir ʼn mediese skema kan onversekerde mediese uitgawes tot gevolg hê, waarsku Nicholas van der Nest.

Solank jou beleggingsportefeulje in pas is met jou persoonlike risikoprofiel, is daar geen rede tot paniek nie.

Lees meer... Lees meer... Lees meer... Lees meer...

Het U 'n vraag? Ons is hier vir jou!

Dankie vir die terugvoer wat ons tot dusver op hierdie nuusbriewe ontvang het. U kommentaar en voorstelle sal ons help om U van toepaslike inligting te voorsien om U geldsake te beplan en te bestuur. Gaan asseblief daarmee voort om ons te kontak en te laat weet wat U dink.

Die inligting vervat in hierdie kommunikasie, aanhangsels inkluis, moet nie as advies beskou word in terme van die FATD-wet nie, aangesien die skrywer nòg 'n aangestelde verteenwoordiger van Liberty, nòg 'n gelisensieerde diensteverskaffer is soos beskryf in die FATD. Raadpleeg asseblief u finansiële adviseur indien u advies van 'n finansiële aard en/of tussentydse dienste verlang.

Besoek die Liberty Webtuiste
Lees vorige Liberty Nuusbriewe
Kontak Ons

Verander my besonderhede

Besoek die Liberty Webtuiste
Kontak Ons
 
Persoonlike handelsmerk – watter boodskap stuur jy aan die wêreld?

In ʼn tyd waarin die besonderhede van ons alledaagse lewens deur sosiale media versprei word, word jou persoonlike handelsmerk ʼn waardevolle kommoditeit. Lees en wen!

 

 
+ deel via epos | + deel via Facebook | + deel via Twitter | + deel via Linked In

Die wêreld word al hoe kleiner en meer ineengeskakel deur die teenwoordigheid van die sosiale media; die wêrelddorp beteken dat jy voortdurend onder die vergrootglas is. Dit is nie genoeg om doodeenvoudig vir mense te sê wie jy is en wat jou standpunte is nie, jy moet dit ook vir hulle wys.

Van die koffie wat jy drink tot die handsak wat jy dra, elke besluit stuur ʼn boodskap uit wat aan die wêreld iets oor jouself vertel. Dit is noodsaaklik dat jy daardie boodskap beheer, veral waar dit potensiële sakegeleenthede en selfs sosiale kontak betref. Dit is essensieel dat jy leer hoe om dit te gebruik om jou finansiële doelwitte te bereik.

Welvaartverkryging is meer ingewikkeld as om maar net maandeliks ʼn gedeelte van jou salaris te belê. Dit behels om te leer om jouself as ʼn handelsmerk te benut, asook die identifisering van ander potensiële nie-tradisionele besigheidsgeleenthede. Vanaf die eerste indruk wat jy met jou aanlynteenwoordigheid maak, kan jy in beheer wees van jou toekoms en nuwe maniere skep om jou verdienstepotensiaal te verhoog – óf dit deur alternatiewe inkomstebronne is, óf om daardie verhoging te kry.

Volgens Timothy Maurice Webster, persoonlike handelsmerkkenner en skrywer van die nuut gepubliseerde boek Personal Brand Intelligence (PBQ): “PBQ (of Personal Brand Quotient) sal selfs belangriker raak as IK (Intelligensie) of EI (Emosionele Intelligensie). Jou vermoë om jouself te definieer, jou standpunte passievol te verwoord, die kompleksiteite van sosiale geleenthede met belangstelling te ontgin en te kan evalueer hoe goed jy ontvang word, sal noodsaaklike vaardighede wees.”

Namate ons die lewens skep waarna ons hunker, sal jou vermoë om die boodskap wat jy die wêreld instuur te beheer, jou al meer in staat stel om jou persoonlike identiteit in geld om te sit. Jy sal in staat wees om die loopbaan wat jy graag wil hê joune te maak, saam met mense vir wie jy op emosionele vlak ʼn aanvoeling het, wat jou loopbaan ʼn hupstoot sal gee en, onvermydelik, jou inkomstepotensiaal sal verhoog.

WEN!

Twee gelukkige Liberty kliente kan elk ‘n uitgawe van Personal Brand Intelligence deur Timothy Maurice Webster wen. Epos eenvoudig jou kontak besonderhede na [email protected]teen 25 Augustus 2016. Wenners sal direk gekontak word. 

 

Wat gaan met jou Own your Life Rewards gebeur?

Indien jy ʼn lid is van die Own your Life Rewards-program, het jy waarskynlik reeds kennis gekry dat die program uitgefaseer word en dat dit binne ʼn jaar, op 31 Maart 2017, gestaak word.

Vir meer inligting in dié verband, kontak gerus u finansiële adviseur of besoek: www.ownyourliferewards.co.za.

 
Geld Mites   Finansiële Vaktaal   Gesondheid   Behou jou beleggings


5 mites oor vroue en geld Vaktaal verstaanbaar gemaak Siekte dekking Behou jou beleggings

Suid-Afrikaanse huishoudings het ʼn groot kans om ʼn vrou as broodwinner te hê en navorsing toon dat vroue beter vaar met geldbestuur as hul manlike eweknieë.

Wonder jy ooit wat “koopkragpariteit” of “belading op ʼn polis” beteken? Hier volg 18 beleggingsterme wat die moeite werd is om te ken. Lees en wen!

Gevreesde siekte dekking speel ʼn belangrike rol in ʼn holistiese finansiële plan, maar om dit te gebruik as ʼn plaasvervanger vir ʼn mediese skema kan onversekerde mediese uitgawes tot gevolg hê, waarsku Nicholas van der Nest.

Solank jou beleggingsportefeulje in pas is met jou persoonlike risikoprofiel, is daar geen rede tot paniek nie.

Lees meer... Lees meer... Lees meer... Lees meer...

Het U 'n vraag? Ons is hier vir jou!

Dankie vir die terugvoer wat ons tot dusver op hierdie nuusbriewe ontvang het. U kommentaar en voorstelle sal ons help om U van toepaslike inligting te voorsien om U geldsake te beplan en te bestuur. Gaan asseblief daarmee voort om ons te kontak en te laat weet wat U dink.

Die inligting vervat in hierdie kommunikasie, aanhangsels inkluis, moet nie as advies beskou word in terme van die FATD-wet nie, aangesien die skrywer nòg 'n aangestelde verteenwoordiger van Liberty, nòg 'n gelisensieerde diensteverskaffer is soos beskryf in die FATD. Raadpleeg asseblief u finansiële adviseur indien u advies van 'n finansiële aard en/of tussentydse dienste verlang. Besoek die Liberty Webtuiste
Lees vorige Liberty Nuusbriewe
Kontak Ons

Verander my besonderhede
Besoek die Liberty Webtuiste
Kontak Ons
Read this article in English
 
Persoonlike handelsmerk – watter boodskap stuur jy aan die wêreld?

In ʼn tyd waarin die besonderhede van ons alledaagse lewens deur sosiale media versprei word, word jou persoonlike handelsmerk ʼn waardevolle kommoditeit. Lees en wen!


+ deel via epos | + deel via Facebook
+ deel via Twitter | + deel via Linked In

Die wêreld word al hoe kleiner en meer ineengeskakel deur die teenwoordigheid van die sosiale media; die wêrelddorp beteken dat jy voortdurend onder die vergrootglas is. Dit is nie genoeg om doodeenvoudig vir mense te sê wie jy is en wat jou standpunte is nie, jy moet dit ook vir hulle wys.

Van die koffie wat jy drink tot die handsak wat jy dra, elke besluit stuur ʼn boodskap uit wat aan die wêreld iets oor jouself vertel. Dit is noodsaaklik dat jy daardie boodskap beheer, veral waar dit potensiële sakegeleenthede en selfs sosiale kontak betref. Dit is essensieel dat jy leer hoe om dit te gebruik om jou finansiële doelwitte te bereik.

Welvaartverkryging is meer ingewikkeld as om maar net maandeliks ʼn gedeelte van jou salaris te belê. Dit behels om te leer om jouself as ʼn handelsmerk te benut, asook die identifisering van ander potensiële nie-tradisionele besigheidsgeleenthede. Vanaf die eerste indruk wat jy met jou aanlynteenwoordigheid maak, kan jy in beheer wees van jou toekoms en nuwe maniere skep om jou verdienstepotensiaal te verhoog – óf dit deur alternatiewe inkomstebronne is, óf om daardie verhoging te kry.

Volgens Timothy Maurice Webster, persoonlike handelsmerkkenner en skrywer van die nuut gepubliseerde boek Personal Brand Intelligence (PBQ): “PBQ (of Personal Brand Quotient) sal selfs belangriker raak as IK (Intelligensie) of EI (Emosionele Intelligensie). Jou vermoë om jouself te definieer, jou standpunte passievol te verwoord, die kompleksiteite van sosiale geleenthede met belangstelling te ontgin en te kan evalueer hoe goed jy ontvang word, sal noodsaaklike vaardighede wees.”

Namate ons die lewens skep waarna ons hunker, sal jou vermoë om die boodskap wat jy die wêreld instuur te beheer, jou al meer in staat stel om jou persoonlike identiteit in geld om te sit. Jy sal in staat wees om die loopbaan wat jy graag wil hê joune te maak, saam met mense vir wie jy op emosionele vlak ʼn aanvoeling het, wat jou loopbaan ʼn hupstoot sal gee en, onvermydelik, jou inkomstepotensiaal sal verhoog.

WEN!

Twee gelukkige Liberty kliente kan elk ‘n uitgawe van Personal Brand Intelligence deur Timothy Maurice Webster wen. Epos eenvoudig jou kontak besonderhede na [email protected]teen 25 Augustus 2016. Wenners sal direk gekontak word. 

 

Wat gaan met jou Own your Life Rewards gebeur?

Indien jy ʼn lid is van die Own your Life Rewards-program, het jy waarskynlik reeds kennis gekry dat die program uitgefaseer word en dat dit binne ʼn jaar, op 31 Maart 2017, gestaak word.

Vir meer inligting in dié verband, kontak gerus u finansiële adviseur of besoek: www.ownyourliferewards.co.za.

 
Geld Mites
5 mites oor vroue en geld

Suid-Afrikaanse huishoudings het ʼn groot kans om ʼn vrou as broodwinner te hê en navorsing toon dat vroue beter vaar met geldbestuur as hul manlike eweknieë.

Lees meer...
 
Finansiële Vaktaal
Vaktaal verstaanbaar gemaak

Wonder jy ooit wat “koopkragpariteit” of “belading op ʼn polis” beteken? Hier volg 18 beleggingsterme wat die moeite werd is om te ken. Lees en wen!

Lees meer...
 
Gesondheid

Siekte dekking

Gevreesde siekte dekking speel ʼn belangrike rol in ʼn holistiese finansiële plan, maar om dit te gebruik as ʼn plaasvervanger vir ʼn mediese skema kan onversekerde mediese uitgawes tot gevolg hê, waarsku Nicholas van der Nest.

Lees meer...
 
Beleggings Advies

Waarom jy jou beleggings behoort te behou

Solank jou beleggingsportefeulje in pas is met jou persoonlike risikoprofiel, is daar geen rede tot paniek nie.

Lees meer...

Het U 'n vraag? Ons is hier vir jou!

Dankie vir die terugvoer wat ons tot dusver op hierdie nuusbriewe ontvang het. U kommentaar en voorstelle sal ons help om U van toepaslike inligting te voorsien om U geldsake te beplan en te bestuur. Gaan asseblief daarmee voort om ons te kontak en te laat weet wat U dink.

 
 
Lees vorige Liberty Nuusbriewe
Kontak Ons
Besoek die Liberty Webtuiste
Verander my besonderhede
Die inligting vervat in hierdie kommunikasie, aanhangsels inkluis, moet nie as advies beskou word in terme van die FATD-wet nie, aangesien die skrywer nòg 'n aangestelde verteenwoordiger van Liberty, nòg 'n gelisensieerde diensteverskaffer is soos beskryf in die FATD. Raadpleeg asseblief u finansiële adviseur indien u advies van 'n finansiële aard en/of tussentydse dienste verlang.